søndag den 21. januar 2018

Kender nogen dette stykke værktøj?

Så er der et svar fra min engelsksprogede blog.
Det er en kombineret kødøkse og kødhammer.
https://www.rubylane.com/item/738907-K230/Vintage-1911-M-H-Tyler-MFG

Dette er ikke nogen quiz - da jeg ikke selv kender svaret.

Så er der nogen af læserne, der har en idé om hvad dette er for et stykke værktøj?

Jeg fik billederne tilsendt af Olav, der igen har fået dem fra sin fætter, så jeg ved ikke engnagn hvor henne billederne er taget.

Baseret på hvorledes de andre stykker værktøj er hængt op, går jeg ud fra at det er en restaurant, eller i det mindste en person der ikke frygter at skulle stå til ansvar for sine handlinger på Dommens dag, når vedkommende foran Sankt Peter skal svare for sig angående hvorledes man kan forsvare at ophænge et fint huljern med en torx skrue direkte gennem håndtaget.


Ukendt værktøj.

Ukendt værktøj med det forreste skær vendt om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar